Aplicatie web - Digital Signage


Dezvoltarea unei aplicatii de tip Digital Signage folosita cu scop de avizier digital pentru afisarea  continutului intr-un mod dinamic si interactiv prezent din ce in ce mai mult in zonele comerciale, corporate, in spatiile publice.
 
Solutiile prezentari acestei aplicatii sunt utilizate in spatii interioare si exterioare ca de exemplu in urmatoarele:
  • industria transporturilor
  • muzee
  • stadioane
  • centre comerciale
  • hoteluri, restaurante
  • cladiri de birouri
  • insitutitii administrative
  • avand ca scop principal expunerea strategica a mesajului pentru informarea audientei intr-un mod simplu si interactiv.
 

Ce implica utilizarea digital signage in viata de zi cu zi:

  • Informarea publica: stiri, date despre vreme, trafic sau informatii specifice locatiei precum iesirile in situatie de urgenta, harta orasului sau programul mijloacelor de transport in comun.
  •  Informarea interna: mesaje corporative, stiri, articole de sanatate si siguranta.
  •  Informatiile despre produse si promoti: preturi, fotografii, compozitie etc.
  •  Informatiile ce pot imbunatatii experienta clientului: echipamente digitale signage prezente in muzee, galerii, expozitii, atractii culturale si turistice.
  •  Publicitatea si promovarea: promovarea produselor sau serviciilor prin intermediul sistemelor de digital signage.
  •  Construirea si promovarea brand-ului: echipamentele de digital signage au ca rol promovarea brandului si construirea unei identitati de brand.
  •  Atragerea clientilor: cresterea timpului de stationare in magazin, directionarea clientilor in zone diferite de retail.
  •  Indrumarea clientului in procesul de luarea a unei decizii cu privire la un produs(brand): sistemele de digital signage pot veni in ajutorul clientului prin aplicatii ce ii permit acestuia verificarea preturilor, ofertelor, informatiilor despre produse, stocul actualizat al acestora sau gestionarea listelor de cumparaturi.
  •  Navigarea cu usurinta: cu ajutorul display-urilor interactive si dinamice destinate colaborarii, clientii pot beneficia de o noua experienta, ca de exemplu in cazul “informational footsteps” ce se regasesc in unele muzee sau atractii turistice si culturale.
  •  Rezervarea rapida: prin intermediul ecranelor de dimensiune mica sau medie angajatii au posibilitatea de rezervare a salilor de intalniri pentru un anumit interval de timp dorit.

 

Galerie